Facebook Aktualności Pomoc Kontakt Panele

Kampanie Google Ads

Linki Google Ads są idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą szybko zaistnieć w Internecie.

W przeciwieństwie do pozycjonowania kampania linków może być utworzona w jeden dzień. W zależności od celu jaki chcemy osiągnąć, mamy kilka rodzajów kampanii Google.

Linki Google Ads są idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą szybko zaistnieć w Internecie.
Kampania w sieci wyszukiwania

Kampania w sieci wyszukiwania

W wyszukiwarce google pozwala na wyświetlenie reklamy tekstowej pod podanymi frazami kluczowymi. Reklama wyświetla się nad lub pod wynikami wyszukiwania i jest rozbudowana o rozszerzenia połączeń, miejsc, linków, informacji, a nawet promocji.

Sprawdza się jako kampania sprzedażowa, w której internauci poszukują konkretnych usług lub produktów. Jej zaawansowane ustawienia umożliwiają dodatkowe określenie Odbiorców naszej reklamy. Możemy zatem określić tematy zainteresowań użytkowników, określić ich wiek lub płeć, a także to czy wcześniej nie odwiedzili naszej strony.

Kampania displayowa

Umożliwia zastosowanie reklam graficznych oraz dynamicznych, odpowiednio dostosowujących się do witryn, w których są wyświetlane. Reklama nie pojawia się w wyszukiwarce google, ale na stronach partnerów Google.

Są to tysiące branżowych i ogólnych stron i serwisów. Możemy określić preferencje wyświetlania reklam na podstawie odwiedzanych przez Użytkownika serwisów i stron, jak również określić jego zainteresowania, status społeczny, wiek, płeć, a nawet wydarzenia z życia np. ślub lub przeprowadzka.

Zaawansowane ustawienia kampanii mogą skierować reklamę do osób, które odwiedziły konkurencyjne firmy, lub szukają konkretnych rzeczy w wyszukiwarce. Kampanie tego typu sprawdzają się nie tylko w sprzedaży, ale także w zakresie budowania marki w internecie

Kampania displayowa
Kampania remarketingowa

Kampania remarketingowa

Polega na kierowaniu określonych reklam do osób, które wcześniej odwiedziły stronę. Pozwala to odezwać się do osób, które porzuciły koszyk lub oglądały określony produkt. Mimo nachalności tego rodzaju reklamy jest ona bardzo skuteczna, dlatego kampanie remarketingowe cieszą się dużą popularnością. Szczególnie sprawdzają się w temacie budowania relacji z Klientem.

Kampania zakupowa

Wymaga stworzenia pliku produktów, który dostarcza do Google informacje o nich. W przypadku tej kampanii należy założyć konto w Google Merchant Center. Dzięki bieżącym aktualnym danym o produktach można wyświetlać reklamę produktu w wyszukiwarce Google. Zaletą reklamy jest zdjęcie i cena produktu, które pojawiają się bezpośrednio w wyszukiwarce. Jest najbardziej skuteczna w przypadku sprzedaży detalicznej.

Kampania zakupowa

Co jeszcze będzie potrzebne

Aby Twoja strona przynosiła zyski